jueves, 3 de mayo de 2012

De interes

Benvolgut / Benvolguda,


El proper dijous 17 de maig l’equip del Síndic serà a Lleida per atendre les persones i entitats que vulguin fer consultes o exposar les seves queixes en relació amb la vulneració dels seus drets per part de les administracions públiques i de les empreses que presten serveis generals (aigua, llum, gas,...).

Aquesta presència del Síndic de Greuges de Catalunya a Lleida respon a l’objectiu d’apropar aquesta institució a les persones i s'emmarca amb les visites que amb regularitat el Síndic fa als municipis de Catalunya.

S’atendran les persones a l’Institut d’Estudis Ilerdencs, plaça de la Catedral s/n. Les persones que hi estiguin interessades, caldrà que concertin prèviament l’entrevista trucant al telèfon 900 124 124 o enviïn un correu electrònic a l’adreça sindic@sindic.cat

Restem a la vostra disposició per a qualsevol altre assumpte que ens vulgueu plantejar i en què sigui possible la nostra intervenció.

Cordialment,

Jordi Sànchez

Adjunt general